Навіны
*
Бахмут. Люты.Працоўныя будніаповед 17частка 8.2Я апускаю падрабязнасьці нашых дыскусій падчас зверкі…
*
Бахмут. Люты.Працоўныя будніаповед 17частка 8.1Каліброўка прыцэлаКаліброўку мы рабілі разы тры. Два …
*
Бліжэйшыя нашыя набажэнствы. Заўтра 21.09 субота. 9.00 – Літургія на украінскай мове. 18.00 – Вячэрн…
*
https://belsat.eu/82334294/u-varshave-adkrylasya-vystava-plakata-prysvechanaya-salidarnasci-z-naroda…
*
Горад Бога | Cidade de Deus | 2002Горадам Бога называюць адзін з раёнаў Рыа-дэ-Жанэйра, дзе пануюць …
*
Кінапрагляд з удзелам рэжысёра24 верасня ў Варшаве адбудзецца паказ дакументальнага фільму Аляксея …
*
Если какие-то божества из различных мифологий существуют, то пожалуйста обосцыте этих двоих гондонов…
*
Как лукашенко санаторий в Кисловодске продавал!https://youtu.be/TGXMmFxKIJ8Наше новое расследование …
*
20 верасня 1945 г. у Менску адкрылі выставу пра жыццё і творчасць Янкі Купалы. Тады частка калекцыі…

 15 лістапада пачынаецца Перадкалядны пост (Піліпаўка). З даўніх часоў свята Нараджэння Хрыстова ста…

*

15 лістапада пачынаецца Перадкалядны пост (Піліпаўка).

З даўніх часоў свята Нараджэння Хрыстова стаяла ў адным шэрагу са святам Хрыстова Уваскрасення. Таму і царкоўны ўстаў разглядае Нараджэнне Хрыстова, як другую Пасху. У старых тыпіках і богаслужбовых псалтырах пад 25 снежня ёсць запіс: «Пасха, свята трохдзённае». Таму, як вернікі малітвай і постам рыхтаваліся да свята Вялікадня, так і Калядны пост стаў для іх часам падрыхтоўкі да прыйсця Збаўцы.

Сімяон Салунскі († 1429) кажа: «Гэты саракадзённы пост падобны да посту Майсея, які пасціўся 40 дзён і начэй і прыняў скрыжалі Божых Запаведзяў. Будзем жа і мы посціць 40 дзён і прымем жывое Божае Слова, якое ўцелавілася з Дзевы, і прычасцімся Яго Цела».

Калядны пост стаў для Царквы таксама сімвалам малітваў і пастоў старазапаветных патрыярхаў і прарокаў, якія прагна чакалі на прышэсце Месіі. У нашай Царкве існуе старажытная традыцыя, паводле якой вернікі рыхтуюцца да свята Божага Нараджэння не толькі малітвай і постам, але і святымі таінствамі споведзі і Эўхарыстыі.

Святы Язафат у сваіх «Правілах для святароў» раіць заахвочваць вернікаў да споведзі падчас Піліпаўкі. Замойскі сінод (1720 г.) заахвочвае спавядацца не радзей трох разоў у год – на Вялікдзень, Успенне Багародзіцы і Нараджэнне Хрыстова.

У наш час Святая Царква змякчыла вельмі строгія пасты, якія былі раней, і пакінула іх хутчэй на волю вернікаў. Але гэта не значыць, што мы не павінны практыкаваць дух ахвярнасці, спакутавання і посту.

Няхай любоў Хрыста Госпада, дабро нашай душы і любоў да нашай святой традыцыі будуць для нас галоўнымі пабуджальнікамі, каб мы рыхтавалі сваё сэрца і душу да сустрэчы свята Божага Нараджэння малітвай, постам і святымі таінствамі. Будзем свядомымі, што праз шчырую і дбайную духоўную падрыхтоўку нашае сэрца стане годным таго, каб у ім нарадзіўся Ісус Хрыстос са сваёй ласкай, любоўю і супакоем.